Mr Braces 7Eleven Before & After

Mr Braces 7Eleven Before & After
Mr Braces 7Eleven Before & After

Monday, June 20, 2011

Makan......

Td mase lepas je pasang braces ni, aku trus ge lepak kt metro kajang tu, ge teman akak aku ge bli novel la, kasut la, handbeg la....pastu ge bakery cottage kt LG floor...pastu aku makan tuna sandwich....gigi atas aku ni da x ngilu lg....so bole la gigit mknn tu...tp bile gigit bebetul tu terase gak ngilunyer, tp x la sengilu hari kedue aku pasang braces ni...gigi bawah yg baru pasang braces tu x der rase ngilu lg....so ni da start rase ngilu n mungkin same macam gigi atas, amik mase 4 hari utk ilang rase ngilu tu....mungkin sabtu or ahad ni aku da bole makan KFC...huhuhu...x saba nk makan ayam goreng ni....huhuhuhu....Atok KFC tu da tesenyum je menunggu kedatangan aku ahad ni...."Atok, Mr Braces 7Eleven akan datang kt kedai atok ahad ni, masak sesedap ye...huhuhuhu".......

No comments: